Pozycjonowanie stron internetowych
Chcesz wypromować swoją firmę w Internecie?
Faktem jest, że ludzie na całym świecie najczęściej korzystają z wyszukiwarek internetowych jako głównego źródła informacji o produktach, usługach, firmach, etc., dlatego też pozycjonowanie jest bardzo ważnym elementem strategii internetowej każdej firmy.
Usługi w zakresie pozycjonowania aplikacji WWW w wyszukiwarkach mają swój początek już w fazie realizacji projektu i polegają na optymalizacja kodu strony pod kątem wyszukiwarek internetowych tzw. SEO (ang. Search Engine Optimization). RTM Studio, w tym zakresie oferuje pomoc w kwestiach: doboru słów kluczowych dla danej firmy oraz sposobów aby Państwa strona WWW stała się atrakcyjna zarówno dla odwiedzających, jak i dla robotów wyszukiwarek.
Na samym początku współpracy ustalamy z klientem niezbędne założenia marketingowe, tak aby aplikacja w każdym etapie tworzenia była optymalizowana na zadane grupy słów kluczowych, co zwiększy prawdopodobieństwo zaistnienia wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania.
Zakres oferty obejmuje
W zakresie pozycjonowania oferujemy:
- Rejestracja strony w katalogach i wyszukiwarkach internetowych,
- Dodanie strony firmy do map Google, Zumi, Targeo,
- Założenie konta w system Google Analytics oraz przesyłanie comiesięcznych raportów na adres mailowy klienta.
Etapy pozycjonowania:
- dobór odpowiednich słów kluczowych oraz analiza konkurencji.
- oszacowanie czasu na osiągnięcie pozycji.
- optymalizacja strony pod względem słów kluczowych i budowy hiperłączy,
- raportowanie postępów.
Najczęściej pozycjonujemy w wyszukiwarkach: Google, Wp, Onet, – (96 % udziału w rynku)
Metody pozycjonowania, przyjęte przez RTM Studio zaliczają się do grupy tzw. white SEO, które są zgodne z zasadami tworzenia stron internetowych i zalecane przez wyszukiwarki. Stosowane metody pozwala na trwałe osiągnięcie wysokich pozycji dla interesujących słów kluczowych, przyczyniając się do wzrostu popularności pozycjonowanej strony internetowej.
* Informacje zamieszczone na stronie nie stanowią oferty. Mają charakter informacyjny i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).